Boeken

Tegen de stroom meewaaier

Vragen voor systemisch leiderschap
Barbara Hoogenboom, Jan Jacob Stam, Bibi Schreuder

Waai tegen de stroom mee door de juiste vragen te stellen. Jan Jacob Stam, Barbara Hoogenboom en Bibi Schreuder hebben hun kennis samengevoegd en vertaald naar vragen die je per thema kunt stellen. 224 Vragen, verdeeld over 45 thema’s. Iedere vraag heeft de potentie je een stap verder te helpen. Op de andere zijde worden de vragen toegelicht. Bijvoorbeeld in een omschrijving wanneer je kunt verwachten dat een probleem systemisch is.

Deze meewaaier is een toevoeging aan het boek Tegen de stroom mee. Hij heeft een handige sleeve waardoor je hem makkelijk in je tas mee kunt nemen.

Bestel bij Noorderlicht