FAQ

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem even contact op met ons team!

De opleiding

Zijn er toelatingseisen?

Dat wisselt per leergang of masterclass. Je kunt deze informatie terugvinden bij de opleiding van jouw keuze. Vaak maakt een telefonisch intakegesprek ook deel uit van de aanmeldprocedure. Is dat niet het geval dan kun je altijd zelf contact opnemen voor vragen of advies.

Krijg ik een diploma of certificaat?

Nee, je ontvangt van ons geen diploma of certificaat. Wel kun je een bewijs van deelname ontvangen.

Wie zijn de trainers tijdens mijn opleiding?

Tijdens een leergang of masterclass heb je meestal te maken met verschillende trainers. Zo maak jij als deelnemer kennis met een breed spectrum aan ervaring. Je kunt bij de opleiding van jouw keuze zien wie jouw trainers kunnen zijn. In de persoonlijke mail met praktische informatie die je van ons ontvangt informeren we je verder over de definitieve invulling van het programma en de trainers.

Wat zijn de werktijden van een opleidingsdag?

De werktijden variëren per activiteit. Je ontvangt voor aanvang van een module altijd een mail met daarin de praktische informatie, waaronder de werktijden.

Kan ik dieetwensen doorgeven voor de lunch?

Ja, graag horen we dit zo spoedig mogelijk na toelating.

Betaling

Moet ik de leergang/masterclass gelijk betalen?

Na aanmelding en toelating ontvang je van ons een factuur voor de leergang of masterclass. We verzoeken je vriendelijk om deze binnen 30 dagen na dagtekening te betalen.

Kan ik in termijnen betalen?

In overleg is gespreide betaling mogelijk. Neem bij vragen hierover contact op met onze administratie.

Wanneer moet het volledige bedrag uiterlijk betaald zijn?

Het volledige bedrag dient binnen 30 dagen na ontvangst van de factuur betaald te zijn.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen via overschrijving of met IDeal.

Annuleren en ziekte

Zijn er algemene voorwaarden van toepassing op de leergang of masterclass?

Ja, op al onze activiteiten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Je vindt deze hier terug.

Wat moet ik doen als ik verhinderd ben?

Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je om een heel goede reden niet kunt komen naar (een deel van) de leergang of dat je je bedenkt. Bij annulering is het mogelijk, mits na overleg, voor een vervanger te zorgen, als die ook aan de intake-eisen voldoet. Annuleren is uitsluitend schriftelijk of per mail mogelijk tot 6 weken voor aanvang van de leergang. Vanaf 6 weken voor aanvang van de leergang zijn volledige kosten verschuldigd.

Wat moet ik doen als ik vlak voor aanvang ziek ben en daardoor niet kan komen?

Bij ziekte vlak voor aanvang van een leergang, vervelende persoonlijke omstandigheden, ander besmettingsgevaar of klachten die op een besmettelijke ziekte kunnen wijzen of bij quarantaine, zullen wij altijd ons best doen om iemand van de wachtlijst te plaatsen en je aanmelding door te schuiven, maar dat kunnen we niet garanderen. Als het niet lukt of het is te kort dag, ben je het cursusgeld verschuldigd. Dat geldt ook als je halverwege de leergang stopt.

Kan ik een module inhalen?

Wij gaan ervan uit dat je alle dagen aanwezig bent. Als je door omstandigheden toch een blok van de leergang mist, is het helaas niet mogelijk om dat blok bij een andere groep in te halen en volgt geen restitutie van deelnamekosten.

Krijg ik mijn geld terug als ik verhinderd ben?

Wanneer je je tot 6 weken voor aanvang van de leergang afmeldt, is er restitutie mogelijk. Meld je je later af, dan zijn de volledige kosten verschuldigd.

Wat gebeurt er wanneer Systemic Business School een training (deels) annuleert?

Wanneer wij door overmacht genoodzaakt zijn om trainingsdagen te annuleren, bijvoorbeeld bij ziekte van de trainers, bieden wij een alternatieve datum aan waarop de dagen worden ingehaald. Retournering van kosten vindt dan niet plaats, tenzij de gehele leergang wordt afgebroken van onze zijde.

Heb je een andere vraag?

Neem gerust contact op met ons team. We denken graag met je mee.