Onze opleidingen zetten leiders en organisaties in hun kracht

Een andere blik

Ben jij klaar voor een opleiding die jou méér biedt dan de vertrouwde professionele tools waar je altijd op terug valt? Voel je dat er mogelijkheden zijn om jouw leiderschap breder en completer in te zetten?

Systemic Business School geeft leiders compleet nieuwe tools om te werken met en in het geheel. Leiders en hun medewerkers komen in hun kracht te staan. En organisaties kunnen zich vitaler, energieker en duurzamer ontwikkelen.

Bekijk welke training, workshop of leergang bij jou past!

Onze opleidingen

Retreat
Systemisch Persoonlijk Leiderschap Retreat
Leergang
Systemisch Business Leiderschap 2024-2

Incompany trainingen op maat

Systemic Business School ontwikkelt ook interne leergangen op maat voor organisaties, live en online. We leggen de focus van de training daar waar jullie behoefte ligt. Laten we overleggen hoe wij de training het best passend kunnen maken voor jouw organisatie!

Systemisch leiderschap
geeft mij compleet nieuwe tools om mee te werken.”

Onze trainers en opleiders

De trainers van Systemic Business School zijn ervaren (voormalig) leiders in uiteenlopende organisaties en teams. Systemisch werk heeft hen de tools gegeven hun leiderschap geheel anders te ervaren en uit te dragen. Vanuit die kennis en kracht geven zij professionele trainingen en opleidingen aan aanstormende en gevestigde leiders.

Maak kennis met ons team

Onze trainers
kennen de kracht van systemisch leiderschap uit de praktijk