Jouw parels en patronen

in beeld gebracht

Retreat

Systemisch Persoonlijk Leiderschap Retreat

Een herontmoeting met jezelf in een time out uit de hectiek van alle dag

Al de nodige leiderschapstrainingen gehad, maar -als je eerlijk bent-, toch nog steeds de dans ontsprongen als het over jou gaat?

Deze leiderschapsretreat heeft helemaal niets te maken met je organisatie. En heeft álles te maken met jou. En met wat jij onbewust meeneemt. Of met wat je achter hebt gelaten, maar toch nodig hebt. Met je triggers, je angsten en ook met jouw vólle potentieel. Met jouw parels en patronen.

Vanuit de collectieve behoeftes leren

Deze retreat wordt een deepdive in jezelf. Een herontmoeting met jezelf misschien wel. Een time out uit de hectiek van alle dag. Die time out begint al op de boot vanaf Den Helder naar Texel.

Deze dagen zijn niet bedoeld voor mensen die vooraf precies willen weten waar ze aan toe zijn. Als je je aanmeldt, word je gevraagd iets te schrijven over jouw situatie, je ontwikkelwensen en wat je zoekt in deze retreat. Vanuit de collectieve behoeftes zal het programma voor deze drie dagen vorm krijgen. Deze retreat is bedoeld voor mensen op een positie van leiderschap ín een organisatie met minimaal 8 jaar leiderschapservaring.

Onderdelen die je erin mag verwachten zijn:

• Natuur en ruimte op Texel ervaren
  • Een aantal opstellingen rondom persoonlijke leiderschapsvragen
  • Reflectie en leren in het collectief, in kleine groepjes en alleen
  • Heerlijke eigen kamer met badkamer in een fantastische groepsvilla
  • Inclusief 2 x ontbijt, 3 x lunch en 2 x diner

Verruim je blik
en vind verdieping door vertraging en reflectie.

De trainer

Deze retreat wordt gegeven door Barbara Hoogenboom, in samenwerking met het BHIN.

Datum en tijd

12, 13 en 14 juni 2024

Nieuw Leven Texel

Kadijksweg 8

1791 LT Den Burg (Texel)

Prijs

€ 1695,- (vrij van BTW) incl. overnachting in een luxe groepsvilla (met eigen slaapkamer en sanitair), ontbijt, lunches en diner

Aantal deelnemers

Maximaal 12

Aanmeldingsprocedure

Aanmelden kan via onderstaand aanmeldingsformulier. Uiteraard is overleg vooraf mogelijk zowel per e-mail als telefonisch.

Algemene voorwaarden

Op deze retreat zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Bij inschrijving ga je automatisch akkoord met deze voorwaarden.

Wachtlijst

Schrijf je in voor de wachtlijst van de Systemisch Persoonlijk Leiderschap Retreat!

De Systemisch Persoonlijk Leiderschap Retreat zit vol, je kunt je aanmelden voor de wachtlijst. Mocht er een plek vrijkomen, dan nemen we contact met je op.

Naam(Vereist)
Adres(Vereist)